Daimler в чотири рази збільшить продажі електрокарів і гібридів
Daimler в чотири рази збільшить продажі електрокарів і гібридів

Компанія, що володіє брендом Mercedes-Benz, сподівається таким чином досягти цілей зі скорочення викидів CO2, заданих європейськими регуляторами. Основне виробництво електрокарів і гібридів зосередиться на заводі в Бремені.

Минулого тижня генеральний директор Daimler Ола Калленіус заявив, що концерну буде непросто досягти зниження викидів парникових газів, намічених європейськими регуляторами на 2020 і 2021 роки. У спробі домогтися цільових показників концерн спробує в цьому році підвищити продажі гібридних і повністю електричних авто.

Як повідомив представник компанії в листі Electrek, мова йде про збільшення частки таких автомобілів в європейських продажах в чотири рази.

Основним центром виробництва гібридів і електромобілів стане завод Daimler в німецькому Бремені. У 2020 році там повинні зібрати 50 000 одиниць електричних Mercedes-Benz EQC. Чутки про двократне скорочення виробництва представник концерну спростував. Крім того, він зазначив, що плановані скорочення співробітників пов'язані з автоматизацією і збільшенням ефективності, а не переходом на електромобілі.

Крім EQC, на бременському заводі буде вироблятися ще одна «заряджена» модель з лінійки EQ. Можливо, це буде кросовер EQA, вихід якого очікується восени 2020 року. Серед інших варіантів - седан EQS, кросовер EQB, модель C-класу EQE або мінівен EQV. А до кінця 2022 році Daimler представить більш десяти повністю електричних моделей.

Один з факторів, який допоможе Daimler збільшити випуск і продаж електрокарів - власне виробництво акумуляторів. Згідно з планом, компанія буде отримувати батареї з дев'яти власних заводів, розташованих на трьох континентах.

Восени минулого року стало відомо, що Daimler повністю відмовиться від розробки нових двигунів внутрішнього згоряння на користь електричних установок. Втім, коли саме компанія перестане виробляти бензинові і дизельні авто, поки неясно.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі