Daimler: «поліпшення дизеля краще, ніж його заборона»
Daimler: «поліпшення дизеля краще, ніж його заборона»

Німецький суд надав право місцевій владі забороняти в'їзд в центр міста дизельних автомобілів. Але це не викликало занепокоєння у місцевих автовиробників, бо рішення не зобов'язує місцеву владу це робити, тому представники великої трійки сподіваються переконати їх в чистоті дизельних агрегатів. Першим з них став Daimler, який після місяця аналізу і компіляцій даних обґрунтував свою позицію щодо дизельних двигунів і виступив проти їх заборони.

У дуже довгому повідомленні, опублікованому в середу, компанія викладає причини, за якими створення більш чистих дизельних двигунів - кращий підхід, ніж їх повна заборона. Детально ви можете прочитати заяви Даймлера за посиланням, де прихильність до цих силових агрегатів дуже добре аргументована. Але, коротко, їх міркування засновані на трьох основних моментах:

  • По-перше, за рахунок меншого споживання палива дизельні двигуни користуються незаперечною перевагою щодо викидів CO2 в порівнянні з аналогічними бензиновими двигунами.
  • По-друге, завдяки досвіду, отриманому протягом останніх кількох років, можна знизити викиди NOx багатьох транспортних засобів ефективно і відносно швидко за допомогою всього лише оновленого програмного забезпечення та інших заходів.
  • По-третє, прихід на ринок транспортних засобів із двигунами внутрішнього згоряння нового покоління, а також автомобілів з сертифікацією Euro 6d-Temp набирає обертів. Вони демонструють рекордно малі викиди, які при нормальній роботі в багатьох випадках знаходяться нижче (а іноді значно нижче) лабораторного порогового значення 80 мг / км.

Причини, викладені в документі, привели чиновників компанії до висновку, що відмова від дизельних двигунів стане тільки гірше для навколишнього середовища.

«Покінчити з дизелем в цей момент було б великою помилкою, як з екологічних, так і з економічних причин, - йдеться в заяві Даймлер. - Як компанія, яка понад 130 років демонструє свою повну відданість надання допомоги людям, ми відмовляємося від заборон, які є примусовим обмеженням мобільності ».

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі