Daimler, материнська компанія Mercedes-Benz, уклала угоду з Nvidia про впровадження платформи Drive Pegasus в систему своїх безпілотних таксі. Про це пише Engadget з посиланням на спільну заяву компаній.
Для коректної роботи безпілотних автомобілів 4 і 5 класу автономності потрібна велика обчислювальна потужність. Процесор має менше ніж за секунду обробляти зображення з декількох камер і лідарів і прийняти рішення про подальші дії. Крім того, обчислювальне устаткування займає багато місця в багажніку - за умови, що разом з ними повинні бути встановлені системи охолодження.
Nvidia Drive Pegasus здійснює 320 трильйонів операцій в секунду і здатна обробляти дані з 16 камер і лідарів. Платформа займає вдвічі менше місця в багажнику автомобіля в порівнянні з власним пристроєм Daimler і споживає менше електроенергії. При цьому Daimler встановить в свої безпілотні таксі систему охолодження, розроблену компанією разом з Bosch.
Випробування першого безпілотного таксі на базі Mercedes S-Class і V-Class з платформою Nvidia пройде в 2019 році в одному з міст Кремнієвої долини. Зараз Mercedes-Benz веде переговори з владою, точне місце в компанії пообіцяли оголосити пізніше.
У лютому безпілотні таксі запустив автоконцерн Nissan. Поки роботаксі Easy Ride працює тільки в одному місті Японії і перевозить пасажирів виключно за маршрутом між штаб-квартирою Nissan в Йокогамі і торговим центром Yokohama World Porters.