Разом з бельгійською переробною компанією Umicore і шведським виробником батарей Northvolt німецький автовиробник організував консорціум, що дає друге життя акумуляторам електромобілів.
Мета цієї ініціативи - замкнути життєвий і виробничий цикл батарей, які BMW використовує в своїх електрокарах. За заявами BMW, батареї вже виробляються по екологічно орієнтованій технології, а енергія, яка використовується при цьому, видобувається з відновлюваних джерел.
Слабким місцем циклу був заключний етап, коли старі батареї надходили на переробку: енергетичні елементи все ще зберігали пристойну ємність і потужність.
Цієї продуктивності недостатньо для електромобілів, але переробляти їх неефективно, тому BMW з партнерами вирішили дати батареям друге життя.
За цією ж схемою працює Tesla. Після того, як батарейний блок деградує, він потрапляє на спеціальний завод. Але там його не судили на складові і не переробляють, а діагностують і використовують придатні осередки для створення домашніх енергетичних сховищ. Вони не так вимогливі до видаваних характеристик і дають шанс повторно використовувати батареї, що вийшли на «пенсію».
Навесні системи для зберігання енергії на базі віджилих своє автомобільні батареї почали пропонувати і японська Nissan.
Німецький автовиробник плавно збільшує частку електромобілів в своєму виробництві. Вже цієї осені BMW збирається випускати по 200 електрокарів щодня, а в липні було оголошено про інвестиції в китайський завод з виробництва батарей. Пізніше компанія вирішила вперше побудувати фабрику спеціально для виробництва електрокарів. При таких темпах «електрифікації» перетворення старих акумуляторів в сховища енергії може швидко перетворитися в масштабний і прибутковий бізнес.