Тоді, як деякі автовиробники після скандалу «Дізельгейт» відмовляються від дизельних силових агрегатів, BMW каже, що дизелі будуть продовжувати відігравати важливу роль в своєму діапазоні. Під час інтерв'ю представник BMW з корпоративних комунікацій Віленд Брух розповів, що «двигуни внутрішнього згоряння, як і раніше мають вирішальне значення для компанії».
«Коли ми говоримо, що до 2025 року близько 20 відсотків [нашої продукції] буде електрифікованими автомобілями, це означає, 80 відсотків раніше буде традиційними автомобілями, - сказав він. - У зв'язку з цим ми бачимо перспективу для дизельного двигуна, бо нам це потрібно з точки зору регулювання CO2. Існує безліч технологій, в курсі яких ми повинні постійно перебувати в режимі реального часу. Адже хто знає, коли індустрія стане повністю електричною ».
Як відомо, після фольксвагеновського скандалу «Дізельгейт» попит на дизельні транспортні засоби впав, особливо в Європі. Масла у вогонь підлили і екологи, які виявили, що викиди NOx є однією з причин онкологічних захворювань. Багато автовиробників, включаючи Toyota, відмовляються від дизельних моделей, особливо в Європі, плануючи перейти на бензинові або гібридні альтернативи.
Незважаючи на прихильність до дизелів, BMW також розвиває бензинові, гібридні і електричні моделі. І навіть автомобілі на водневих паливних елементах, так як ця технологія в майбутньому може стати популярною.