BMW Goup, Intel і Mobileye заявили про свій намір втілити в життя безпілотні концепт-кари. Три лідери з різних галузей - автомобільної, технологічної та комп'ютерної - прийняли рішення про спільну роботу, щоб роботизовані і повністю автоматизовані автомобілі змогли надійти у виробництво вже в 2021 році.
Майбутнє, в якому автомобілі будуть їздити самостійно, обіцяє змінити життя окремих людей і всього суспільства на краще. Проте шлях до повної роботизації є складним і вимагає ретельної інтеграції, а також інтелектуальної роботи всієї системи. Тому автомобільні компанії майбутнього повинні застосовувати технології, які швидко розвиваються, легко укладати партнерства з абсолютно новими типами компаній, а також бути завжди готовими до можливостей.
Разом з Intel і Mobileye, BMW Group планує розробити необхідні рішення та інноваційні системи для створення повністю автоматизованих автомобілів і запустити їх виробництво до 2021 року. Модель BMW iNEXT стане основою для реалізації стратегії автоматичного управління транспортом в BMW Group, на її базі будуть розроблятися повністю роботизовані автомобілі, які зможуть їздити не тільки по автобану, а й по міських вулицях.
BMW Group, Intel і Mobileye впевнені, що нові технології водіння зроблять подорожі на автомобілях ще більш безпечними та комфортними. Мета тристоронньої співпраці компаній полягає в розробці рішень майбутнього, які не тільки допоможуть водіям прибрати руки з рульового колеса, але також досягти стадії, коли можна «не дивитися» (рівень 3) або навіть «не думати» (рівень 4) про дорогу, і замість цього відпочити в поїздці, або зайнятися роботою. Подальша автоматизація з технічної точки зору дозволить досягти навіть п'ятого рівня, коли автомобіль рухається взагалі «без водія». Дана ініціатива створює передумови для виробництва подібних автомобілів до 2021 року, а також для формування абсолютно нових бізнес-моделей, характерних для сучасного, мобільного світу.
Три компанії-партнера підписали Меморандум про співпрацю 1 липня 2016 року в штаб-квартирі BMW Group (Мюнхен). Документ відображає прагнення всіх трьох сторін до розробки галузевого стандарту і створення відкритої платформи для автоматичного управління автомобілем. Нова платформа дозволить реалізувати автоматизацію управління на рівнях з 3 по 5, вона буде доступна різним виробникам автомобілів, а також компаніям з інших галузей, в яких можуть бути корисні роботизовані транспортні засоби і системи машинного навчання.
Компанії домовилися визначити перелік обов'язкових етапів і результатів, які необхідно досягти для створення повністю автономних машин на базі загальної еталонної архітектури. Найближчим запланована подія на цьому шляху - демонстрація автономного тест-драйву системи з високим ступенем автоматизації (HAD). У 2017 році платформа буде вдосконалена і пройде ускладнений тест-драйв.