Автовиробництво в Україні скоротилося на 92%
Автовиробництво в Україні скоротилося на 92%

На українських заводах у березні 2015 року було вироблено 430 автотранспортних засобів, що на 92% менше результату минулорічного березня. Щодо попереднього місяця автовиробництво продемонструвало зростання на 207%, повідомляє асоціація "Укравтопром".

У загальному обсязі автовиробництва більшу частину склали легкові автомобілі, яких було виготовлено 303 одиниці.

Березневий обсяг виробництва комерційних автомобілів склав 105 одиниць (90% з цієї кількості випущено на ПАТ "АвтоКрАЗ"). У порівнянні з лютим виробництво комерційних авто збільшилася на 10,5%, але в той же час, щодо результату річної давності, виробництво знизилося на 31%.

Результат у виробництві автобусів за звітний місяць - 22 одиниці (-40,5% до попереднього місяця і -52,2% до минулорічного березня).

Всього за перший квартал поточного року в Україні було вироблено 922 одиниці автотранспорту, що на 93,5% менше результату аналогічного періоду минулого року.

Таке падіння автовиробництва обумовлено зниженням виробництва легкових автомобілів на 96,1% до аналогічного періоду минулого року - у першому кварталі випущено тільки 535 автомобілів. У той же час випуск комерційних автомобілів скоротився на 22,9%, до 309 од., Автобусів - на 42,6%, до 78 од.

За даними асоціації, у січні-березні в Україні продано всього 8,867 тис. Автотранспортних засобів проти 41 тис. За той же період 2014 року, при цьому 88% склала частка легкових автомобілів - їх зареєстровано 7,78 тис., Що на 80% менше , ніж у січні-березні 2014 року.

Найбільш продаваним легковим авто був Nissan (продано 670 од.), На другому місці Renault (614 авто), на третьому - лідер березня Toyota (524 од.).

Комерційних авто в першому кварталі продано 969 од. - На 63% менше, автобусів - 118 од. (На 71% менше). Найбільш продаваним комерційним авто був Fiat (104 од.), Автобусом - РУТА (34 од.).

Нагадаємо, на первинному автомобільному ринку в лютому 2015 було зареєстровано 2447 автотранспортних засобів, що були в експлуатації, що становить 42% від загального обсягу продажів.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі