Автовиробники вимагають лояльності від Європейського Союзу щодо нових норм СО
Автовиробники вимагають лояльності від Європейського Союзу щодо нових норм СО

Прийняття нових штрафних санкцій не лякає европейских автовиробників, але вони висувають вимогу до влади про сприяння в розвитку електротранспорту

За словами секретаря Європейської асоціації автовиробників (ACEA) Еріка Йоннаерта, скорочення кількості дизельних версій транспорту, яке давно вводиться для збереження екології, і повільні темпи інвестицій в електромобільні мережі заважають зусиллям по досягненню цілей ЄС. З цього приводу компанії висловлюють думку про те, що вони готові платити штрафи, але в свою чергу влада піде їм на зустріч і створюватимуть умови для сприятливої електрифікації.

Правила ЄС, які вступлять в силу в 2020 році, змусять нові автомобілі мати вихлопи на рівні 95 г CO2 на кілометр в середньому. В такому випадку автовиробники стикаються зі штрафами в мільйони євро. Оскільки в даний час середній рівень ЄС становить 130 г / км.

Головний виконавчий директор PSA Group Карлос Таварес, який очолює ACEA, закликає до того, щоб штрафи ЄС були припинені до тих пір, поки уряди не випустять адекватні мережі зарядки електромобілів. Плюс необхідно активно спонукати покупців пересідати на електричний транспорт.

Чиновник запевнив, що слід побоюватися ще однієї загрози з боку китайців. Якщо європейські компанії разом з урядом не впораються з ситуацією, то почнуть підключатися китайці. Загальна стурбованість з цього приводу зростає. Особливо після того, як в лютому компанія Geely викупила 10 відсотків акцій німецького Daimler.

Нагадаємо, що Європейська комісія закликала виробників скоротити викиди парникових газів від транспорту в прагненні скоротити до 2030 року шкідливості на 40 відсотків нижче рівня 1990 року.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі