Автовиробники придумують нові типи подушок безпеки
Автовиробники придумують нові типи подушок безпеки

Незважаючи на те, що видів подушок безпеки сьогодні багато, інженери розробляють все нові і нові, прагнучи максимально захистити людей в автомобілях. З'явилося відразу кілька цікавих рішень.

Наприклад, подушка безпеки, розроблена компанією ZF в Фридрихсхафені. Це так звана центральна подушка безпеки, яка при бічному ударі розгортається з верхньої частини спинки сидіння між пасажирами і перешкоджає тому, щоб вони стикалися один з одним або розташованими поруч сидіннями.

Ще один інноваційний продукт в даний час розробляє підрозділ Hyundai Mobis. Подушка розкриється в разі обвалення панорамного даху і захистить пасажирів від серйозних травм голови, а також не допустить, щоб хтось із них вилетів з автомобіля через відкритий люк.

У той час як в Hyundai, незважаючи на успішне тестування на манекенах, не дають ніяких прогнозів щодо серійного виробництва нових пристроїв, центральну подушку між пасажирами вже з осені будуть встановлювати в новому поколінні флагмана A8 Audi. Правда, вона захистить пасажирів тільки задніх сидінь, для водія і пасажира така лише в проектах.

Коли виробники думають про подушки безпеки, вони мають на увазі не тільки пасажирів. Знову і знову ведуться розробки так званих зовнішніх подушок безпеки, які призначені для захисту від зіткнень автомобіля з пішоходами або велосипедистами. За винятком подушки безпеки в капоті останнього Volvo V40, яка призначена для захисту пішоходів від аварії, жодна з цих систем в серійних машинах так і не з'явилася.

Якими можуть бути подушки безпеки в безпілотних автомобілях? Тут є проблеми, вважають фахівці. Вони вважають, що існуючі подушки непридатні для автономних машин, які придумані для того, щоб люди отримали більше свободи і не обмежувалися лише статичним сидячим положенням. В ідеалі ідея автономного водіння полягає в тому, щоб скоротити число аварій до мінімуму. Але поки немає можливості гарантувати повністю безаварійний рух, потрібні подушки безпеки, які можуть впоратися і з такими ситуаціями, вважає представник компанії ZF Крістоф Хорн.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі