Новий дисплей відрізняється підвищеною яскравістю і збільшеним кутом огляду, а також спеціальним покриттям, що дозволяє користуватися ним в поляризаційних окулярах.
Компанія Ford представила новий проекційний дисплей для своїх автомобілів, які продаються на європейському ринку. Як повідомляє прес-служба американського бренду, новий дисплей відрізняється підвищеною яскравістю і збільшеним кутом огляду, а також спеціальним покриттям, що дозволяє користуватися ним в поляризаційних окулярах.
«Надівши окуляри з поляризаційним фільтром, водій може убезпечити себе від сонячних відблисків, але йому доведеться знову переводити погляд з дороги на прилади, так як зображення на проекційному дисплеї для нього повністю зникає», - пояснили в прес-службі.
Проекційний дисплей Ford представляє собою пристрій комбінованого типу - з окремим полікарбонатним екраном за приладовою дошкою, на який проектується зображення. Для поліпшення видимості показань дисплея на його екран нанесено багатошарове «просвітлююче» покриття, подібне використовуваному в лінзах фотокамер і очок.
«Сонцезахисні окуляри з поляризаційними властивостями можуть стати справжнім порятунком для водія, який страждає від відблисків, які можуть з'явитися як на воді, так і снігу, і навіть асфальті, і поліпшити видимість. Проекційний дисплей, який першим отримає новий Ford Focus, є одним з найбільш яскравих з існуючих, володіє одним з найбільших кутів огляду і відмінно можна побачити в будь-яких умовах », - розповів головний інженер проекту Focus Глен Гулд.