Австралія повинна серйозно поставитися до впровадження електромобілів на наших дорогах, йдеться в повідомленні комітету Сенату.
В результаті комітет виніс ряд рекомендацій уряду Австралії, включаючи впровадження національної стратегії в області електромобілів (EV), міжурядової цільової групи, цільових показників EV і комплексного плану розгортання національної загальнодоступної мережі зарядки.
Рада по електромобілям каже, що рекомендації повинні бути виконані негайно, щоб Австралія «могла наздогнати решту світу в великому глобальному переході на електромобілі».
Австралія ще не визначила цільовий показник по продажах електромобілів, і комітет рекомендує створити кілька одиниць для легкових пасажирських автомобілів, легких комерційних транспортних засобів і автобусів в столичних регіонах.
І Норвегія, і Нідерланди прагнуть до того, щоб до 2025 року всі автомобілі на дорозі були електричними, а інші країни, включаючи Тайвань, Францію і Великобританію, до 2040 року прагнуть до того ж результату.
Щоб стимулювати збільшення продажів електромобілів, ряд виробників, включаючи Nissan, Renault, Hyundai і Tesla, працюють над тим, щоб представити більш доступні альтернативи з ціновою категорією від 35 000 до 50 000 доларів, говориться в звіті.
Hyundai недавно представила Ioniq Electric, найдешевший австралійський електромобіль за ціною від 44 490 доларів (плюс дорожні витрати).
У той час як комітет висунув свої рекомендації, сенатор австралійських зелених Джанет Райс говорить, що вони недостатньо гарні.
«Слабкі рекомендації цього звіту демонструють, наскільки слабкими є лейбористи і ліберали, коли справа доходить до політики в області електромобілів», - говорить вона.
У звіті говориться, що, якщо Австралія збільшить своє споживання електромобілів, буде ряд економічних вигод.
Ці переваги включають збільшення на 13 400 робітників місць, економію на володінні автотранспортними засобами приблизно на 1700 доларів США в рік і більш низькі викиди, включаючи еквівалент виведення восьми мільйонів бензинових транспортних засобів з дороги.
Бехьяд Джафарі, виконавчий директор Ради з електромобілів, вважає, що переваги масового переходу на електромобілі величезні.