Audi представила перший акумулятор для електромобілів на 95 кВтг
Audi представила перший акумулятор для електромобілів на 95 кВтг

Компанії Ауді можна сміливо ставити найвищий бал за вміння справити враження на публіці - сьогодні німецький автомобільний концерн представив свою нову модель автомобільного акумулятора потужністю в 95 кВтг, яка стала першою в світі батареєю такого типу. Крім цього, німецький автоконцерн офіційно представив нову лінійку своїх електромобілів - зокрема, модель-прототип під назвою e-tron - до якої і була застосована дана батарея. Відкривши особливе автомобільне шоу в Берліні, Ауді викликала справжній вау-ефект і в короткий термін обзавелася пильною увагою не тільки автоаматорів, але також деяких потенційних партнерів.

Відповідно до заяв розробника, представлений акумулятор потужністю в 95 кВтг має можливість швидкої зарядки і значно подовжує максимально можливу відстань автомобіля при одиничній зарядці. Якщо говорити про більш точні показники, то при використанні зарядного пристрою в 150 кВт користувачі зможуть зарядити акумулятор автомобіля до 80% всього лише за півгодини, що є дійсно незвичайним і багатообіцяючим показником.

Далі, виробник заявляє максимальну відстань їзди на одній зарядці в 400 кілометрів або в 249 миль по імперській системі, що також не може не порадувати автолюбителів. Втім, що стосується швидкої зарядки, то акумулятор для e-tron навряд чи буде за статистикою використовуватися саме так, тому що всього лише близько 10% користувачів вдаються до такого формату зарядки свого електромобіля.

Особливості даного нового акумулятора від Ауді полягають в тому, що вона виготовлена з продуктивних композитних матеріалів, проте співробітники компанії поки що замовчують щодо того, які саме з'єднання матеріалів використовуються. Залишається лише дочекатися фінальних результатів і попередніх випробувань даного акумулятора, в той час як Ауді готує ще один сеанс презентації для іноземних інвесторів і партнерів.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі