Аналітики провели дослідження з метою дізнатися, наскільки клієнти лояльні до брендів своїх транспортних засобів.
Для цього було проведено опитування, в якому взяло участь більше 10 000 автомобілістів. Респондентів запитували, чи готові вони в якості наступної покупки розглядати автомобіль тієї ж марки, яким володієте зараз.
Результат дослідження показав, що чимало людей в якості наступної машини хочуть іншу модель, але тієї ж марки. Найвищу лояльність до свого бренду продемонстрували власники машин Toyota. Більше половини респондентів не захотіли розривати свій зв'язок з продукцією японською компанією.
Також високий відсоток позитивних відгуків продемонстрували прихильники марок Mercedes-Benz, BMW і Volvo. У всіх згаданих випадках клієнти відзначили, що найбільше задоволення їм приносить високу якість автомобілів і гідним рівень сервісного обслуговування.
Шанувальники марок Volkswagen, KIA і Skoda, клієнти яких також не поспішають відмовлятися їх машин, відзначили що ключовим фактором відданості до продукції стало те, що вони пропонують доступні моделі з оптимальним співвідношенням «ціна-якість».
В кінці списку з найменшими показниками лояльності - в основному китайські компанії. Тут же і продукція «АвтоВАЗу». Зокрема ще одну Ладу побажало купити 38% власників цього авто. На останньому місці списку марка Deawoo - всього 18% власників налаштовані купити в майбутньому ще одну машину цієї марки.