Як повідомляє AUTO-Consulting, в травні український авторинок виріс на 3,3% в порівнянні з минулим роком, але просів на 2,91% в порівнянні з квітнем. А ось в позиціях брендів за місяць відбулися просто тектонічні зміни.
Так, на 1-е місце в травні вийшла Toyota, яка зуміла за місяць наростити продажі на 26%. Друге місце було за Renault. А ось брендом №3 став Hyundai, з ростом майже на 30%. Показово, але саме зростання на такі порядки в травні забезпечував зміну диспозиції і для Volkswagen і Mitsubishi. Тепер Топ-10 найпопулярніших брендів змінилася до невпізнання. А утримати колишнє місце вдалося лише Nissan і Peugeot.
Нова безпрецедентна боротьба розгорнулася в травні і в сегменті Premium.
Тільки замість суто німецьких брендів за статус №1 в боротьбу включився і Lexus. У травні першість була за Mercedes-Benz, але бренд Lexus буквально наступає йому на п'яти, випередивши BMW. А ось Audi в травні фактично вибула з боротьби і показала найнижчі результати за останні роки.
Відзначимо також посилення позицій брендів PSA Group. Peugeot стабільно займає 9-е місце ни ринку з часткою 3,5%, відновлюються і продажу Opel після перезапуску дилерської мережі. Один лише Citroen в травні знизив реалізацію на 22%, але утримує частку ринку більше 2%. У бюджетному сегменті спостерігається зростання інтересу до автомобілів Chery, Lada і Haval.
Сумарно, зусиллями всіх автодилерів вдалося реалізувати за 5 місяців 32051 новий легковий автомобіль, що на 0,5% менше, ніж роком раніше.