Як повідомляє AUTO-Consulting, у липні дилерам нових автівок вдалося реалізувати майже 4 тис. одиниць, що на 28% більше, ніж у червні, але поки що на 60% менше, ніж торік. Крім кількісного росту, стрімко змінюється і структура самого авторинку. У лідери прориваються нові гравці.
Так, за підсумками липня №1 впевнено тримає Toyota, яку обирає 15% усіх покупців в Україні. Стабільні продажі й у VW, якому вдалося за останні місяці вийти на другу позицію. А от на третьому місці у липні опинилася Chery. Китайський бренд скористався пільговим розмитненням та встиг завезти значну кількість авто. Стрибок Chery позначився і на лідерах серед моделей на ринку. Так, у липні самим популярним авто в Україні став Chery Tiggo 4, якому вдалося обійти навіть Toyota RAV4.
Помітно зросли і продажі преміальних брендів. Так, у ТОП-10 липня одразу три гравця з цього сегменту: BMW, Mercedes-Benz, Lexus, чого AUTO-Consulting не фіксував ще жодного разу. Коливання курсів валют, військові дії спонукали покупців все ж придбати автомобіль-мрії, а не відкладати цю купівлю на потім.
Відновлення попиту виявилось несподіванкою для деяких операторів, яку не встигли перебудувати логістику постачань, тому у деяких дилерів позакінчувалися авто. Цим і обумовлено падіння продажів у певних брендів, але загальних обсяг продажів зростає вже 4-й місяць постіль, що дає поводи для подальшого оптимізму. Рівень падіння скоротився вже до -60% у липні, хоча за підсумками 7 місяців у AUTO-Consulting фіксують зниження продажів на 61%.