Необычная Skoda Tudor: чешское купе, о котором мало кто слышал
Необычная Skoda Tudor: чешское купе, о котором мало кто слышал

У далекому 1991 році компанію Skoda почав поглинати концерн Volkswagen. Відтоді чеському автовиробнику просто не давали випускати спортивні автомобілі в кузові купе, проте право фантазувати у дизайнерів і інженерів ніхто не забирав. Представивши в 2001 році свій седан Superb, співробітники вирішили пограти з його дизайном, і на світ з’явилася та сама Skoda Tudor, якій не судилося вийти в серію через внутрішню стратегію концерну.

Машину представили  у 2002 році на Женевському автосалоні і зовні вона являла собою дводверну Superb. Її назвали на честь легендарної Skoda 1101 Tudor 1948 року. Але її історія зовсім не закінчується на одному показі в Швейцарії. Коли автомобіль повезли на презентацію в Індію, його вкрали. Знайти авто вдалося лише через кілька місяців на одному із залізничних вокзалів.

Тодішній керівник компанії Skoda Вільфрід Бокельманн доручив дизайнерам компанії надати йому альтернативні моделі, відмінні від  конвеєрних Fabia, Octavia і Superb. Через деякий час вони видали йому пікап Fabia, кабріолет Octavia і універсал Superb. Серед цих машин також була і Skoda Tudor. Саме на ньому і зосередило свою увагу керівництво, вважаючи його найцікавішим варіантом.

Почавши детальніше займатися конструюванням машини, інженери вирішили не витрачати купу часу на нову розробку. Вони взяли за основу Седан Superb, видозмінили його кузов і додали йому C-подібні задні ліхтарі, які стали візитною карткою компанії лише через роки. Салон автомобіля теж було взято від його старшого брата, проте його пофарбували в колір слонової кістки, що додавало машині солідності. На центральній консолі автомобіля розташовувалися три дисплеї: для кліматичної установки, екран для навігації, а також повноцінний бортовий комп’ютер. Під капотом Tudor чехи розташували свій найпотужніший двигун – 30-клапанний 2.8 V6 на 193 к.с., що працював у парі з 5-ступінчастою механікою.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряженные на восстановление
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряженные на восстановление

Смотреть далее