Международный автосалон во Франкфурте: Skoda представила два электромобиля и другие новинки
Международный автосалон во Франкфурте: Skoda представила два электромобиля и другие новинки

У німецькому Франкфурті стартував один з найбільших автосалонів. Він розпочав свою роботу 10 вересня, а завершиться 22 вересня.

Цей Франкфуртський міжнародний автосалон став 68-м за рахунком. Новинки більшості світових автомобільних брендів – Audi, BMW, Jaguar, Honda, Hyundai, Lamborghini, Land Rover, Mercedes-Benz, Mini, Porsche, Renault, Seat, Skoda, smart, Toyota, Volkswagen, та інші.

Новий шикарний мікроавтобус від Mercedes, 600-сильний Porsche, ралійний Opel – і все це на електротязі. А також бюджетний електромобіль від Volkswagen.

Експерти ось уже кілька років говорять про те, що час великих міжнародних автосалонів відходить у минуле. Витрати на підготовку до них і участь нібито не виправдовуються. І автокомпанії одна за одною від такого способу просування своїх новинок відмовляються. Але якщо судити по Франкфуртському автосалону, прощатися з моторшоу ще зарано. Тут все як раніше: десятки важливих ділових заходів, сотні павільйонів і тисячі автомобілів.

«Ні, кількість представлених на виставці машин скоротилася, – визнає президент Німецької асоціації автопромисловців Бернхард Маттес. – Але ми розглядаємо це як виклик. Ми хочемо зробити міжнародний автосалон таким, щоб ті, хто не зміг бути присутнім на цей раз, в подальшому за жодних обставинах не пропустили захід».

«Урядовий кур’єр» дізнався про те, хто тут виступив і що представив. ŠKODA представила свій новий суббренд iV E-Mobility. Виробник автомобілів продемонстрував дві перші в своїй історії електрифіковані серійні моделі: повністю електричний гібридний модуль CITIGOe iV і SUPERB iV. Ці моделі втілюють в собі принципи E-Mobility Simply Clever, пропонуючи швидку зарядку, можливість долати великі відстані і доступні ціни. Таким чином, ŠKODA офіційно вступила в еру електромобільності, взявши курс на успішне майбутнє.

Електричні компоненти виробляються в Млада-Болеславі з вересня 2019 року. Паралельно бренд підтримує розвиток ефективної інфраструктури: компанія планує встановити 7000 точок зарядки вже до 2025 року, інвестувавши в проект 32 мільйони євро. Одночасно з цим йде процес адаптації персоналу до вимог електромобільності - більше 13 000 працівників пройшли навчання і придбали нові компетенції.

ŠKODA SUPERB iV і ŠKODA CITIGOe iV - перші електрифіковані моделі за 124-річну історію компанії.

Додавши комплектацію MONTE CARLO для SCALA і KAMIQ, чеський бренд розширює можливості ралійної модифікації в сегментах компактних автомобілів і міських позашляховиків.

На тлі інноваційних змін бренду ŠKODA AUTO DigiLab є ключовою і рушійною силою багатьох цифрових інноваційних процесів. Семінари, що проводяться в Празі, Тель-Авіві та Пекіні, розширюють досвід розвитку бренду в області цифровізації. Це лише деякі з численних проектів: мобільна соціальна служба CareDriver для дітей, літніх людей та людей з обмеженими можливостями, служба спільного використання е-скутерів BeRider в Празі і сервіс WeShare.

WeShare - це послуга спільного використання електромобілів, що забезпечує екологічно безпечну і стійку мобільність. WeShare допомагає зробити міста чистіше і тихіше, створюючи більше життєвого простору для всіх. Сервіс WeShare був успішно запущений в червні 2019 року в Берліні компанією VW і у співпраці з ŠKODA буде реалізований в Празі в 2020 році.

 Volkswagen, показав відразу 23 електромобіля. При цьому інтер'єр величезного павільйону, в якому стоять машини, виконаний в стилі хіпі. Посил очевидний: минуле – саме тут, у Франкфурті, – зустрічає майбутнє. До речі, як символ цього майбутнього – підкоригований логотип VW, який можна побачити, зокрема, на новому серійному електрохетчбеку ID.3. Це щось на зразок народного електромобіля, який планують продавати за ціною дизельних «Гольфів». До речі, восьме покоління Golf на IAA вирішили не виставляти, для того, щоб підкреслити важливість прем'єри ID.

Новий шикарний мікроавтобус від Mercedes, 600-сильний престижний Porsche, ралійний Opel – і все це на електротязі

Серйозну заявку зробив Porsche – його новинка Taycan повинна стати європейською альтернативою американської Tesla. До 100 кілометрів на годину цей серійний «"гран турізмо» з двома електромоторами на 600 кінських сил розганяється всього за 3,5 секунди.

Mercedes-Benz викотив модель EQV, яку давно чекають європейські та арабські бізнесмени. Зовні машина не дуже примітна – звичайний V-клас. Але це перший в світі преміальний мінівен на електротязі. Запас ходу складає 405 кілометрів.

Opel представив перший в історії електричний ралійний хетч – Corsa на платформі PSA.

REVIEW №72 (1.08.19) Инвестиции в Украину - миф или реальность?
REVIEW №72 (1.08.19)

Инвестиции в Украину - миф или реальность?

Смотреть далее