У Мінінфраструктури обговорили позицію автовиробників щодо стратегії розвитку електротранспорту в Україні.
У Мінінфраструктури обговорили позицію автовиробників щодо стратегії розвитку електротранспорту в Україні.

Представники Федерації роботодавців автомобільної галузі взяли участь у першому засіданні підгрупи “Виробництво” робочої групи з питань розробки стратегії розвитку електротранспорту та інфраструктури. ФРА представила свій позиційний документ щодо перспектив та можливостей українського ринку електрокарів. Робоча група сформована при Міністерстві інфраструктури України в рамках реалізації завдань «Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року».

В ході дискусії щодо створення умов виробництва транспортних засобів з автономним електроживленням більшість представників національного автопрому зауважили, що враховуючи вкрай низький платоспроможній попит на локальному ринку та поки недостатніть розвитку інфраструктури зарядних станцій, на першому етапі мова може йти тільки про стимулювання великовузлового складання електротранспорту для міських перевезень комунальних підприємств, а також зовнішніх ринків та про створення умов для приходу в Україну світових виробників, які шукають нові виробничі майданчики. В Україні є шанс стати таким майданчиком та приєднатися до великої сім’ї країн виробників моторних транспортних засобів, запропонувавши, на законодавчому рівні, найкращі умови для розміщення такого виробництва. При цьому мова може йти як про створення умов для приходу іноземних виробників, які би за прикладом Словаччини побудували в Україні власні заводи, так і про можливість залучення до цього процесу національних виробників, які можуть на власних потужностях за схемою «контрактного виробництва» виготовляти на замовлення світових брендів їх електромобілі.

З метою стимулювання розвитку в Україні виробництва складових частин для транспортних засобів, включаючи електромобілі, було запропоновано, зокрема, ініціювати переговорний процес з ЄС щодо внесення змін до умов визначення країни походження таких товарів.
Крім того, обговорили ініціативи змін у Митному кодексі щодо надання комплектуючим електротранспорту власних підкатегорій та отримання пільг з ввізного мита та ПДВ при ввезенні їх в Україну.

Прозвучали також пропозиції про надання пільг підприємсту-виробнику електротранспорту, який виготовив готовий продукт - електрокар, такі як відшкодування автовиробникам відсоткової ставки по кредитам, які залучені на організацію виробництва авто та комплектуючих, а також звільнення від сплати ПДВ.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі