У Європі стартує новий проект Renault з підтримкою нових технологій підзарядок
У Європі стартує новий проект Renault з підтримкою нових технологій підзарядок

Groupe Renault починає реалізацію перших великомасштабних пілотних схем з реверсивної підзарядки електроенергією.

Особливістю технології підзарядки змінного струму є установка реверсивного зарядного пристрою в автомобілях, тому існуючі термінали вимагають тільки простої і недорогої адаптації.

Протягом 2019 року на території Європи буде введений в експлуатацію парк з 15 автомобілів Zoe з підтримкою технології підзарядки vehicle-to-grid, що дозволить розвивати пропозиції в сфері реверсивної підзарядки і закладати основи майбутніх стандартів за допомогою партнерів.

Ці пілотні схеми починають діяти в місті Утрехт, Нідерланди, в складі екосистеми, розробленою компанією We Drive Solar, а також на о. Порту-Санту, архіпелаг Мадейра, Португалія, за підтримки компанії-постачальника електроенергії Empresa de Electricidade da Madeira.

Надалі додаткові пілотні схеми будуть введені у Франції, Німеччині, Швейцарії, Швеції та Данії.

«За допомогою цієї ініціативи Groupe Renault повноцінно реалізує свою роль лідера в сфері електричної мобільності в цілому і як гравця в сфері переходу на альтернативні джерела енергії. Зарядка за технологією vehicle-to-grid є ключовою основою інтелектуальних електричних еко-систем, створених компанією Groupe Renault. Ми вибрали варіант з установкою пристрою на автомобіль, який також оптимізує вартість зарядних станцій і таким чином сприятиме масштабному розвитку », - заявив керівник підрозділу електричних транспортних засобів компанії Жиль Норман.

Переваги зарядки технології vehicle-to-grid

Зарядка за технологією vehicle-to-grid, або реверсивна підзарядка, модулює підзарядку і розрядку батарей електромобіля з урахуванням потреб користувача і доступності електроенергії в мережі.

Зарядка здійснюється з максимальною потужністю, коли обсяг поставок електроенергії перевищує попит, перш за все - в періоди пікового генерування відновлюваної енергії. Однак автомобілі також можуть віддавати електроенергію в мережу в пікові періоди споживання.

Завдяки цьому електромобілі можуть виконувати функцію пристроїв для тимчасового зберігання енергії і стати ключовими факторами вдосконалення відновлюваної енергетики.

Таким чином електромережу оптимізує поставка відновлюваної енергії з локальних джерел і знижує вартість витрат на інфраструктуру. У той же час користувачі насолоджуються екологічним і більш економним споживанням електроенергії і отримують фінансову винагороду за обслуговування електромережі.

Формування основи для майбутньої пропозиції в сфері підзарядки за технологією vehicle-to-grid

Пілотна програма по впровадженню технології реверсивної підзарядки буде реалізовуватися в рамках різних проектів, пов'язаних з електричними еко-системами і сервісами в сфері мобільності, на території семи країн і за участю різних партнерів. Це дозволить сформувати основу для майбутньої пропозиції Groupe Renault.

Раніше повідомлялося, що Renault продала більше 200 тис електромобілів в Європі, а також представить новий, бюджетний електрокар.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі