Що зараз в моді на авторинку? Авто з якими об'ємами двигунів віддають перевагу в Україні
Що зараз в моді на авторинку? Авто з якими об'ємами двигунів віддають перевагу в Україні

Були часи, коли окремі автомобілі продати з об'ємом двигуна менше 5 л було просто не реально. Ніхто б з оточуючих не зрозумів. Але зараз, за ​​даними AUTO-Consulting, пожирачі палива об'ємом 4,5 л і більше, все менше приваблюють українців. У нинішньому році їх частка скоротилася майже до 1,5%. То що, багатокубатурні авто вже не в моді? - в тенденціях 2018 року розбирався кореспондент AUTO-Consulting.

Сміливо можна припустити, що потенційні власники багатолітрових авто пересіли на автомобілі з менш пафосним і більш економічним силовим агрегатом об'ємом 3,1 - 4,5 л. Продажі авто з такими моторами за останнє півріччя зросли більше, ніж на 12%. А авто з двигунами понад 4,5 л навпаки впали на 11,6%.

Також, в порівнянні з минулим роком, стали менше купувати автомобілі з об'ємом двигуна 1,1 - 1,5 л. Судячи з усього, потенційні власники таких авто пересіли на транспорт з новими 1-літровими моторами (часто 3-циліндровими), які сьогодні наздогнали і перегнали по потужності двигуни 1,1 - 1,5 л. Автомобілів з літровими моторами стали купувати майже на 10% більше. Тут явно простежується європейський тренд на «даунсайзінг».

Але загальну картину на ринку трохи порушують тенденції в інших сегментах. Автомобілі з об'ємами двигунів 1,6-2,2 л, і 2,3-3,0 в першій половині 2018-го стали більш привабливими для українців. У загальному обсязі продажів їх на 10-12% більше, ніж в 2017-му.

Нюанси

За загальними цифрами обсягів і типів двигунів ховаються цікаві нюанси. Наприклад, гібриди, в цілому по ринку, втратили 3%, але не скрізь. За даними AUTO-Consulting, за 7 місяців 2018 го серед легковиків вони стали популярнішими в порівнянні з 2017-м на 105%.

Але ще більше дивує, що за підсумками 7 місяців 2018 року, за даними AUTO-Consulting, серед SUV зменшилася і кількість автомобілів з дизельними моторами. Майже на 1%. І майже на 7% дизелів стало менше серед пікапів. Зате і серед SUV, і серед пікапів стало більше автомобілів з газо-балонним обладнанням. Відповідно на 25% і на 166%.

Підсумувавши, можна констатувати, що за обсягами моторів український авторинок рухається в бік європейських смаків. Правда, рухаємося поки не дуже швидко і якимись зигзагами.

 

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі