Nissan відходить від планів по нарощуванню виробництва і продажів автомобілів в Китаї
Nissan відходить від планів по нарощуванню виробництва і продажів автомобілів в Китаї

Японська Nissan Motor Co. поступово відходить від планів попереднього глави Карлоса Гона з нарощування виробництва і продажів автомобілів в Китаї на тлі ослаблення китайського авторинку, повідомляє агентство Bloomberg.

За даними джерел, знайомих з ходом обговорення, Nissan знизить плани продажів на китайському ринку приблизно на 9%. Поточний середньостроковий план розрахований до кінця 2022 року, в 2022 році СП Nissan і китайській Dongfeng Motor Corp. продасть в КНР 2,39 млн автомобілів, що більш ніж на 200 тис. одиниць менше попереднього прогнозу.

К.Гон затвердив програму Nissan, що передбачає інвестування в Китаї $ 9 млрд за п'ять років для розширення присутності та нарощування виробництва і продажів. Крім того, передбачалося, що до кінця 2022 року на ринку Китаю з'явиться 20 нових гібридних і повністю електричних моделей автомобілів Nissan. Очікувалося, що продажі Nissan в Китаї зростуть на 1 млн машин на рік, тоді як в минулому році вони склали з урахуванням імпорту 1,56 млн автомобілів.

Однак його наступник, гендиректор японської компанії Хірото Саікава робить ставку на підвищення рентабельності, а не на обсяги продажів, заявили джерела Bloomberg. У тому числі Х.Саікава може тимчасово відмовитися від виведення нових моделей на китайський ринок.

Аналітики розійшлися в оцінках підходу Х.Саікави. Джанет Льюїс з Macquarie Capital Securities (Japan) Ltd. вважає зміну стратегії Nissan в Китаї виправданим в нинішніх умовах, коли китайський ринок автомобілів перейшов до зниження. Толівер Ма з Guotai Junan Securities впевнений, що всім гравцям на цьому ринку необхідно «інвестувати, щоб вижити», і особливо ретельно планувати розвиток електромобілів.

Прес-служба Nissan заявила, що не робила ніяких офіційних заяв про зміну бізнес-плану в Китаї. При цьому СП Nissan і Dongfeng в Китаї повідомило Bloomberg, що планує перегляд середньострокових орієнтирів і може скорегувати їх з урахуванням ринкової кон'юнктури.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі