Німці побудували дуже широкий і низький Mercedes-AMG GT S
Німці побудували дуже широкий і низький Mercedes-AMG GT S

Модель отримала аеродинамічний обвіс з елементами з вуглепластика, занижену підвіску і нову вихлопну систему

Німецьке ательє Prior Design представило комплект доопрацювань суперкара Mercedes-AMG GT S. Модель отримала аеродинамічний обвіс з елементами з вуглепластика, занижену підвіску і нову вихлопну систему.

Головним елементом пакета переоснащення купе став widebody-обвіс. До його складу увійшли накладки на пороги, розширені колісні арки, передній спойлер з вінглетами, дифузор, капот з вентиляційними прорізами і складене фіксоване антикрило. На вимогу замовника всі елементи можуть бути виготовлені з вуглецевого волокна.

На купе встановлені 20-дюймові колісні диски спереду і 21-дюймові ззаду. Розмірність шин - 245/30 спереду, 305/25 ззаду. В обробці салону використовуються декоративні елементи з карбону.

Крім стилістичних змін, Mercedes-AMG GT S отримав нову вихлопну систему з активними заслінками і спортивні пружини H & R, які опустили купе на 40 міліметрів.

Mercedes-AMG GT неодноразово ставав майданчиком для тюнінг-експериментів. Так, ательє IMSA перетворило GT S в 800-сильний суперкар RXR One Super Gran Turismo з кузовними панелями з вуглепластика. В оснащення машини увійшов каркас безпеки, карбон-керамічні гальма і модернізована роботизована трансмісія.

Нагадаємо, Mercedes-Benz випробував свій перший електрокроссовер. Електрокроссовер тестують при температурі +50 градусів Цельсія. Інженери хочуть перевірити, як в цих умовах поведе себе батарея, а також наскільки ефективна система охолодження силової установки і клімат-контроль в екстремальних умовах.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі