Майбутнє від Volkswagen: п'ять електромобілів, водневий фургон і триколісний велосипед
Майбутнє від Volkswagen: п'ять електромобілів, водневий фургон і триколісний велосипед

Volkswagen представив відразу п'ять електромобілів на новій платформі MEB на виставці IAA Commercial Vehicles. А щоб задовольнити всі можливі потреби клієнтів, до них додали вантажний велосипед і водневий фургон, який проїжджає понад 500 км на одній заправці. Версії для бізнесу випустять раніше, ніж пасажирські.

Напередодні німецький концерн в деталях розповів про свою глобальну платформу для електромобілів - MEB. Наймасовішим автомобілем на ній повинен стати електричний аналог моделі Golf, але спочатку VW має намір зацікавити вантажоперевізників і райдшерінгові сервіси: на профільній виставці IAA їм показали п'ять електричних моделей автомобілів, водневий фургон і триколісний електровелосипед для доставки вантажів.

Вантажний мікроавтобус I.D. BUZZ CARGO стане першим електрокаром на платформі MEB, яка піде в серію, пише Electrek. Це комерційна версія мінівена I.D. BUZZ. Логістичним компаніям VW обіцяє великий вантажний відсік і можливість вибору між батареями різної продуктивності: від 37 до 74 кВт * год.

На першій можна проїхати без підзарядки трохи більше 200 км, але це можливість заощадити. Вантажопідйомність - до 800 кг.

Відмітна особливість мінівена - сонячні панелі на даху. У VW стверджують, що в погожий день вони дозволяють проїхати на 15 км більше.

Наступний в вантажному класі - водневий фургон Crafter HyMotion. Він бере на борт до 1,75 тонни вантажів і може проїхати понад 500 км. Однак дати серійного виробництва в VW не називають - кажуть, спочатку варто дочекатися розвитку інфраструктури, зазначає Electrive.

ABT e-Transporter - електроверсія комерційного фургона, який німецький концерн випускає вже 80 років. Автомобіль представлений у вигляді концепту таксі, серійну версію клієнтам запропонують з різними по місткості батареями, як і BUZZ CARGO.

ABT e-Caddy - майбутнє скромних «каблучків». Зроблений на подовженій платформі Caddy Maxi, електрофургон може вмістити до п'яти пасажирів і їхній багаж. Головне призначення - таксі для центральних вулиць європейських міст, де поступово вводять все нові і нові обмеження для забруднюючої атмосфери транспорту. Ємність батареї - 37,3 кВт * год, максимальна швидкість - 120 км / ч. Вантажне відділення - саме просторе в класі - 4,2 кубометра.

Якщо запити скромніші - на підході вантажний триколісний електровелосипед. Cargo e-Bike - засіб доставки вантажів на останній милі.

Крутити педалі кур'єру допоможе 250-ватний електромотор, з яким можна розвинути швидкість до 25 км / ч.

Використовувати Cargo e-Bike можна навіть в пішохідних зонах, а платформа між передніми колесами витримує більше 100 кг. Завдяки особливій конструкції платформа залишається горизонтальною навіть при поворотах.

Серійну версію електробайка збиратимуть на заводі в Ганновері, і в продажу вона з'явиться в наступному році.

У перспективі Volkswagen планує перевести на виробництво електрокарів 16 заводів. Першим стане завод в Цвіккау, який вже з 2020 року буде випускати до 100 000 електромобілів щорічно.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі