Компанія Siemens оснастить ділянку шосе в Німеччині контактної електричної мережею, призначеної для підзарядки на ходу гібридних і повністю електричних вантажівок. Процес підключення до мережі для зарядки повністю аналогічний способу, що використовується тролейбусами - вантажівки оснастять спеціальними струмознімачами на основі створених штанг.
Дана розробка заснована на концепті Siemens eHighway, представленому ще в 2012 році, проте тести на німецьких дорогах загального користування пройдуть вперше (до цього тести системи проводили в Швеції і США на основі вантажівок Scania і Volvo). Сумісні з даною системою вантажівки будуть автоматично перемикатися на електродвигун в зоні дії лінії і переходити на використання гібридних двигунів там, де системи немає.
Система буде встановлена на відрізку довжиною 10км на федеральній трасі A5 між вантажним терміналом аеропорту Франкфурта і розв'язкою між Дармштадтом і Вайтерштадті. За даними розробників, незважаючи на мінімальну протяжність, лінія eHighway дозволить вдвічі скоротити споживання енергії вантажівками на маршруті між містами.
Компанія Siemens займеться проектуванням, будівництвом і обслуговуванням системи, введення якої в експлуатацію намічений на кінець 2018 року. Відзначимо, що даний відрізок в підсумку стане частиною проекту «електрифіковані інноваційні вантажні перевезення на автобанах» (Electrified, innovative heavy freight transport on autobahns, «ELISA»), ініційованим Федеральним міністерством навколишнього середовища, охорони природи, будівництва та ядерної безпеки Німеччини.