Через 10 млн миль безпілотні автомобілі Waymo стануть нахабнішими на міських дорогах
Через 10 млн миль безпілотні автомобілі Waymo стануть нахабнішими на міських дорогах

Однією з претензій до самохідних автомобілів від Waymo було те, що вони занадто обережні. Там, де звичайний водій швидко зробить маневр, робомобілі можуть впасти в ступор. Намагаючись знайти баланс безпеки та ефективності, розробники все ж погодилися піти на поступки, додавши машинам рішучості.

На робомобілі скаржилися жителі найближчих до офісу Waymo кварталів. Автомобілісти вважають, що роботи надто обережні. Вони насилу перетинають перехрестя і пішохідні переходи, а іноді просто зупиняються, блокуючи рух. Тоді хтось повідомив, що мало не врізався в робота після його різкої зупинки. У іншого водія не витримували нерви і він змушений був порушувати правила, щоб об'їхати задуманий автопілот.

Все це в Waymo виправдовували і виправдовують турботою про безпеку. CEO компанії Джон Крафчік пояснює, що машини запрограмовані в першу чергу бути обережними і ввічливими, а вже потім все інше. На його думку, це найбезпечніший сценарій. Будь пасажир готовий обміняти кілька додаткових хвилин на гарантію високої безпеки, вважає він.

Але експерименти з «наполегливістю» все ж починаються, пише Telegraph. Крафчік розповів, що в певних моментах автопілоти стануть більш впевненими в собі. Наприклад, коли треба влитися в потік, вони не будуть пригальмовувати або зупинятися, а, якщо це можливо, відразу перебудуються. Це буде стосуватися і інших маневрів. В цілому це може скоротити час поїздок, вважає Крафчік, але зазначає, що жертвувати безпекою на догоду швидкості компанія не збирається.

Більш активній манері водіння Waymo вчиться природним способом, щодня намотуючи все більше миль. Днями в компанії відзвітували, що зі старту її безпілотники проїхали вже 10 млн миль (16 млн км). Всі поїздки відбувалися по звичайних дорогах в 25 американських містах.

Паралельно йшло і віртуальне навчання - там ПО опрацювало вже 7 млрд миль. Це більше, ніж у будь-кого з конкурентів. І в Waymo вважають, що це відповідний момент, щоб висадити страхують водіїв з автомобілів на деяких маршрутах, хоча експерти проти цього і б'ють на сполох, попереджаючи про небезпеку такого рішення.

В Англії теж провели випробування безпілотного транспорту на дорогах і визначили головні проблеми робокар.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі