Cadillac CT6 отримав інноваційну систему напівавтономного водіння
Cadillac CT6 отримав інноваційну систему напівавтономного водіння

Флагманський седан Cadillac CT6 нового модельного року отримав інноваційну систему напівавтономного водіння Super Cruise.

Це перша в галузі технологія управління автомобілем на трасі, яка в повній мірі реалізує принцип водіння «без рук» (hands-free driving).

Система Super Cruise представляє собою наступний щабель еволюції адаптивного круїзконтроля. Інфрачервоні та світлодіодні елементи, вбудовані в рульове колесо, дозволяють системі відслідковувати положення голови і увагу водія. Система працює тільки в тому випадку, якщо водій сам стежить за дорогою. Іншими словами, відкинутися на спинку сидіння і заснути не вийде.

Компанія Joyson Safety Systems, яка встановила цю систему, використовувала елементну базу Osram. Рульове колесо з вбудованою інфрачервоною камерою відстежує положення голови водія і напрямок його погляду. Коли водій надовго відволікається від курсу машини, «Супер Круїз» посилає серію попереджувальних сигналів, закликаючи водія сфокусувати увагу на проїжджій частині. Якщо водій не реагує на попередження, комп'ютер в складі Cadillac CT6 задіє існуючий арсенал електронних асистентів. Якщо не допомагає, система безпечно зупинить автомобіль в автоматичному режимі.

На рульовій колонці Cadillac CT6 встановлений інфрачервоний елемент Osram Oslon Black SFH 4715S IRED - саме він і контролює рух очей водія. Інший вузол «розумного керма» - Osram RGB Multiled - інформує про статус роботи системи Super Cruise. При її активації світлодіоди світять зеленим кольором.

Коли водій відволікається від дороги, система реагує синім сигналом світлодіодів. А при відключенні «суперкруїза» рульове колесо спалахує червоним світлом. Крім того, світлодіоди блимають, коли інфрачервона камера з якоїсь причини не може розпізнати напрямок погляду водія.

Розробники Super Cruise стверджують: системи моніторингу стану водія на зразок тієї, що встановлюються на Cadillac CT6, будуть відігравати важливу роль в підвищенні безпеки дорожнього руху.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі