Toyota originally explained its reluctance to produce electric cars.
Toyota originally explained its reluctance to produce electric cars.

На Женевському автосалоні 2019 Джеральд Кіллманн, віце-президент європейського сектора Toyota пояснив, чому найбільший японський автовиробник не хоче слідувати тренду на випуск електромобілів. За його словами, таким чином компанія прагне ... випускати більше «зелених» авто.

Виявляється, автовиробник вважає, що, по-перше, випуск повністю електричних автомобілів приносить менше користі екології та людині, ніж випуск гібридів. За словами Кіллмана, на даний момент компанія в змозі виробляти акумулятори лише для 28 000 електромобілів на рік. Але, цих же виробничих потужностей їй вистачає на виробництво 1,5 млн. Гібридних автомобілів.

За даними досліджень корпорації, продаж 1,5 млн. Гібридів в змозі знизити шкідливі викиди в атмосферу на третину більше, ніж продаж всього 28 000 електрокарів. І значить, краще виробляти мільйони гібридів, ніж вкладати кошти і час в випуск електронних грошей.

По-друге, на думку керівництва Toyota, сьогодні споживачі більше налаштовані купувати автомобілі, у яких є можливість перемикатися з батарейного живлення на традиційне паливо. Так автомобілісти відчувають себе впевненіше, бо не бояться залишитися десь на трасі без можливості підзарядитися електрикою.

І, нарешті, по-третє, Toyota вважає, що використовуються в її автомобілях нікель-метал-гидридні акумулятори (NiMH) краще літій-іонних. Перше - вони дешевші, друге - в рази повільніше деградують. На доказ наводиться те, що в багатьох містах світу таксисти вважають за краще працювати саме на гібридних автомобілях Toyota, а не на повністю електричних Тесла і Ніссаном.

REVIEW №67 (28.02.19) Running on the spot
REVIEW №67 (28.02.19)

Running on the spot

See more