What is now in fashion in the car market? Auto with what volumes of engines are preferred in Ukraine
What is now in fashion in the car market? Auto with what volumes of engines are preferred in Ukraine

Були часи, коли окремі автомобілі продати з об'ємом двигуна менше 5 л було просто не реально. Ніхто б з оточуючих не зрозумів. Але зараз, за ​​даними AUTO-Consulting, пожирачі палива об'ємом 4,5 л і більше, все менше приваблюють українців. У нинішньому році їх частка скоротилася майже до 1,5%. То що, багатокубатурні авто вже не в моді? - в тенденціях 2018 року розбирався кореспондент AUTO-Consulting.

Сміливо можна припустити, що потенційні власники багатолітрових авто пересіли на автомобілі з менш пафосним і більш економічним силовим агрегатом об'ємом 3,1 - 4,5 л. Продажі авто з такими моторами за останнє півріччя зросли більше, ніж на 12%. А авто з двигунами понад 4,5 л навпаки впали на 11,6%.

Також, в порівнянні з минулим роком, стали менше купувати автомобілі з об'ємом двигуна 1,1 - 1,5 л. Судячи з усього, потенційні власники таких авто пересіли на транспорт з новими 1-літровими моторами (часто 3-циліндровими), які сьогодні наздогнали і перегнали по потужності двигуни 1,1 - 1,5 л. Автомобілів з літровими моторами стали купувати майже на 10% більше. Тут явно простежується європейський тренд на «даунсайзінг».

Але загальну картину на ринку трохи порушують тенденції в інших сегментах. Автомобілі з об'ємами двигунів 1,6-2,2 л, і 2,3-3,0 в першій половині 2018-го стали більш привабливими для українців. У загальному обсязі продажів їх на 10-12% більше, ніж в 2017-му.

Нюанси

За загальними цифрами обсягів і типів двигунів ховаються цікаві нюанси. Наприклад, гібриди, в цілому по ринку, втратили 3%, але не скрізь. За даними AUTO-Consulting, за 7 місяців 2018 го серед легковиків вони стали популярнішими в порівнянні з 2017-м на 105%.

Але ще більше дивує, що за підсумками 7 місяців 2018 року, за даними AUTO-Consulting, серед SUV зменшилася і кількість автомобілів з дизельними моторами. Майже на 1%. І майже на 7% дизелів стало менше серед пікапів. Зате і серед SUV, і серед пікапів стало більше автомобілів з газо-балонним обладнанням. Відповідно на 25% і на 166%.

Підсумувавши, можна констатувати, що за обсягами моторів український авторинок рухається в бік європейських смаків. Правда, рухаємося поки не дуже швидко і якимись зигзагами.

 

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws