Renault takes electric car charging to a completely new level
Renault takes electric car charging to a completely new level

Groupe Renault починає реалізацію перших великомасштабних пілотних схем з реверсивної підзарядки електроенергією. Особливістю технології підзарядки змінного струму є установка реверсивного зарядного пристрою в автомобілях, тому існуючі термінали вимагають тільки простої та недорогої адаптації.

Протягом 2019 року на території Європи буде введений в експлуатацію парк з 15 автомобілів Zoe з підтримкою технології підзарядки vehicle-to-grid, що дозволить розвивати пропозиції в сфері реверсивної підзарядки і закласти основи майбутніх стандартів за допомогою партнерів. Ці пілотні схеми починають діяти в Нідерландах, в г.Утрехт (Utrecht), Нідерланди, в складі екосистеми, розробленої компанією We Drive Solar, а також на о.Порту-Санту (Porto Santo), архіпелаг Мадейра (Madeira), Португалія, при підтримки компанії - постачальника електроенергії Empresa de Electricidade da Madeira. Надалі додаткові пілотні схеми будуть введені у Франції, Німеччині, Швейцарії, Швеції та Данії.

«За допомогою цієї ініціативи Groupe Renault повноцінно реалізує свою роль лідера в сфері електричної мобільності в цілому і як гравця в сфері переходу на альтернативні джерела енергії. Зарядка за технологією vehicle-to-grid є ключовою основою інтелектуальних електричних екосистем, створених компанією Groupe Renault. Ми вибрали варіант з установкою пристрою на автомобіль, який також оптимізує вартість зарядних станцій і таким чином сприятиме масштабному розвитку », - заявив керівник підрозділу електричних транспортних засобів компанії Жиль Норман (Gilles Normand).

Переваги зарядки технології vehicle-to-grid

Зарядка за технологією vehicle-to-grid, або реверсивна підзарядка, модулює підзарядку і розрядку батарей електромобіля з урахуванням потреб користувача і доступності електроенергії в мережі. Зарядка здійснюється з максимальною потужністю, коли обсяг поставок електроенергії перевищує попит, перш за все - в періоди пікового генерування відновлюваної енергії. Однак автомобілі також можуть віддавати електроенергію в мережу в пікові періоди споживання. Завдяки цьому електромобілі можуть виконувати функцію пристроїв для тимчасового зберігання енергії і стати ключовими факторами вдосконалення відновлюваної енергетики. Таким чином електромережа оптимізує поставки відновлюваної енергії з локальних джерел і знижує вартість витрат на інфраструктуру. У той же час користувачі насолоджуються екологічним і більш економним споживанням електроенергії і отримують фінансову винагороду за обслуговування електромережі.

Формування основи для майбутньої пропозиції в сфері підзарядки за технологією vehicle-to-grid

Пілотна програма по впровадженню технології реверсивної підзарядки буде реалізовуватися в рамках різних проектів, пов'язаних з електричними екосистемами і сервісами в сфері мобільності, на території семи країн і за участю різних партнерів. Це дозволить сформувати основу для майбутньої пропозиції Groupe Renault. Програма має подвійну мету: з'ясувати можливість практичної реалізації у великих масштабах і оцінити потенційну прибутковість. Зокрема, ці пілотні схеми допоможуть нам:

  • підкреслити технічні та економічні переваги бортового рішення в електромобілях;
  • продемонструвати в конкретному вираженні цінність пропонованих сервісів для локальної та загальнонаціональної електромережі, що складається, зокрема, в стимулюванні споживання енергії сонця і вітру, перевірці частоти і напруги і зниженні витрат на інфраструктуру;
  • розробити законодавчу базу схеми мобільних сховищ енергії, виявити її можливі ризики і запропонувати конкретні рішення;
  • встановити загальні стандарти і базові вимоги для розгортання в промислових масштабах.
REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws