Nissan moves away from plans to increase production and sales of cars in China
Nissan moves away from plans to increase production and sales of cars in China

Японська Nissan Motor Co. поступово відходить від планів попереднього глави Карлоса Гона з нарощування виробництва і продажів автомобілів в Китаї на тлі ослаблення китайського авторинку, повідомляє агентство Bloomberg.

За даними джерел, знайомих з ходом обговорення, Nissan знизить плани продажів на китайському ринку приблизно на 9%. Поточний середньостроковий план розрахований до кінця 2022 року, в 2022 році СП Nissan і китайській Dongfeng Motor Corp. продасть в КНР 2,39 млн автомобілів, що більш ніж на 200 тис. одиниць менше попереднього прогнозу.

К.Гон затвердив програму Nissan, що передбачає інвестування в Китаї $ 9 млрд за п'ять років для розширення присутності та нарощування виробництва і продажів. Крім того, передбачалося, що до кінця 2022 року на ринку Китаю з'явиться 20 нових гібридних і повністю електричних моделей автомобілів Nissan. Очікувалося, що продажі Nissan в Китаї зростуть на 1 млн машин на рік, тоді як в минулому році вони склали з урахуванням імпорту 1,56 млн автомобілів.

Однак його наступник, гендиректор японської компанії Хірото Саікава робить ставку на підвищення рентабельності, а не на обсяги продажів, заявили джерела Bloomberg. У тому числі Х.Саікава може тимчасово відмовитися від виведення нових моделей на китайський ринок.

Аналітики розійшлися в оцінках підходу Х.Саікави. Джанет Льюїс з Macquarie Capital Securities (Japan) Ltd. вважає зміну стратегії Nissan в Китаї виправданим в нинішніх умовах, коли китайський ринок автомобілів перейшов до зниження. Толівер Ма з Guotai Junan Securities впевнений, що всім гравцям на цьому ринку необхідно «інвестувати, щоб вижити», і особливо ретельно планувати розвиток електромобілів.

Прес-служба Nissan заявила, що не робила ніяких офіційних заяв про зміну бізнес-плану в Китаї. При цьому СП Nissan і Dongfeng в Китаї повідомило Bloomberg, що планує перегляд середньострокових орієнтирів і може скорегувати їх з урахуванням ринкової кон'юнктури. 

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws