Training for staff: Autobusiness should position itself as an attractive industry
Training for staff: Autobusiness should position itself as an attractive industry

Треба активно залучати молоде покоління до сучасної автотехніки

Захоплення автомобілями все ще має місце серед молодих людей. Це так і залишиться, тому що автомобіль, як і раніше, є привабливим для багатьох високотехнологічних продуктів, незважаючи на всі дискусії щодо дизелів, та частою критикою в ЗМІ двигуна внутрішнього згоряння.

Але при цьому, вимоги до всіх професій в автомобільному бізнесу неухильно зростають. До автосалонів і автомайстерень необхідно залучати стажерів з подальшим наданням  базової кваліфікаціі.

Що робити автомобільним компаніям, щоб конкурувати з іншими галузями, що розвиваються?

Це постійний виклик позиціонувати себе серед молоді, як бажаний сектор у боротьбі за відповідний молодий талант. Тут все має бути використано, незалежно від того, чи мова йде про школи, навчальні центри, компанії, батьків, вчителів, майстрів, виробників, імпортерів чи асоціації. Важливим будівельним блоком має бути власна  ініціатива представників автобізнесу. Це відкриває багато дверей у школах та агентствах зайнятості, оскільки це захоплює. Пропозиція зайнятості має бути спеціально орієнтована на наших нащадків через нові соціальні медіа-проекти.

Гострим стоїть питиння розміру оплати праці автомобільних компаній своїм працівникам. 

Розмір заробітної плати залежить від різних параметрів, таких як кваліфікація, досвід та область відповідальності. Але плата – це лише один фактор для привабливості роботи. Хто робить свою роботу добре, отримує визнання і має перспективи на майбутнє в компанії, для яких заробітна плата, безумовно, не є єдиним вирішальним фактором. 

Тим не менш, кожен, хто дійсно зацікавлений у придбанні молодшого персоналу та відкриває йому перспективи, має хороші шанси задовольнити дефіцит кваліфікованих працівників. У той же час, автомобільний бізнес має також адаптуватися до наступного покоління,  в даний час у випадку з покоління Z. Це молоді люди, що народилися в період з 1995 по 2010 рік. Вони активно використовують всі потоки обробки цифрової інформації. Проблема полягає в тому, що автомобільні компанії не показують молодим людям способи, за допомогою яких ці ноу-хау можна використовувати для власного бізнесу. Постійний обмін і взаємне визнання учасників автобізнесу, тут є надзвичайно важливими.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws