Future of the automotive industry according to result of the KPMG International survey
Future of the automotive industry according to result of the KPMG International survey

KPMG International опублікувала результати дев'ятнадцятого щорічного дослідження автомобільної галузі.

У цьому році в дослідженні взяли участь більше 900 представників вищого керівництва автомобільних компаній з 43 країн – як автовиробників, так і постачальників автокомпонентів, дилерів, постачальників IT послуг і послуг із забезпечення мобільності. Для того, щоб зрозуміти думки усіх гравців в екосистемі, були залучені постачальники енергії та інфраструктури, а також представники державних органів. Крім того, було опитано 2100 споживачів, що дало можливість порівняти їхні погляди на майбутнє автомобільної галузі з думкою професіоналів.

Опитування проводилося онлайн в період з вересня по жовтень 2017 року.

Так само в цьому році була підготовлена спеціальна інтерактивна онлайн-версія дослідження, в якій можна самостійно відфільтрувати і подивитися відповіді респондентів як з точки зору регіональної специфіки, так і з точки зору сегментації.

Майбутнє згоряння

Ключовим трендом сучасної автомобільної галузі є розвиток нових технологій електротранспорту. Проте 77% опитуваних керівників вважають, що ДВЗ залишатимуться найважливішою технологією трансмісії ще протягом тривалого часу, особливо з появою можливості використання біопалива і синтетичного палива. На їхню думку, до 2040 року ми побачимо конвергенцію різних технологій трансмісії, що призведе до майже рівного розподілу авто з ДВЗ, гібридів, електромобілів і автомобілів на паливних елементах.

У порівнянні з керівниками, споживачі мають більш песимістичне уявлення про майбутнє ДВЗ. Переважна більшість (79%) вже подумують про покупку свого наступного автомобіля з альтернативною трансмісією або гібриду.

Дизель продовжує бути спірною темою в автомобільній промисловості. Після «дизельного скандалу» у 2015 році екологічні недоліки дизельних автомобілів широко обговорювалися серед лідерів галузі, політиків і засобів масової інформації, що позначалося на споживчі уподобання. Купівля дизельного автомобіля більше не є варіантом для 65% світових споживачів. Особливо у Західній Європі, де обговорюються заборони на рух таких автомобілів, найбільша частка споживачів (70%) виступає проти дизельних автомобілів. Але думки в різних регіонах значно відрізняються – зокрема, у Східній Європі 52% вважають за краще дизельне паливо.

Електромобільна готовність

Попри те, що електромобілі збільшують попит з року в рік, більше половини (54%) опитаних автовиробників і досі вважають, що електричні транспортні засоби будуть комерційно невигідними через проблеми з інфраструктурою. Адже, як показують результати дослідження, найбільш важливими показниками для розвитку електромобільної екосистеми для керівників є вартість (30%) і саме інфраструктура (28%). Далі йдуть нормативні умови (25%) і екологічність (18%).

При цьому 60% опитуваних стверджують, що ключовим моментом в розвитку інфраструктури є вирішення проблеми з довгою тривалістю зарядки електромобілів – на їхню думку, час перезарядки електромобіля має бути таким, як і під час дозаправки.

Тож, хоча керівники і стали більш оптимістичними щодо електромобільного майбутнього порівняно з минулим роком, перепони для розвитку електрокарів залишаються суттєвими.

Разом з тим, три чверті керівників (77%) стверджують, що справжнім проривом в автомобілебудуванні стануть електромобілі на паливних елементах.

Що стосується виробників, які будуть лідерами в області електрифікації до 2025 року, 21% опитаних бачать на першому місці BMW, 15% – Tesla і 7% - BYD.

 

Автономія

Багато автовиробників мають на меті випустити повністю автономні автомобілі. Втім, на шляху до «світлого майбутнього» існують великі перепони. Це відсутність необхідної міської інфраструктури та політики модернізації міста під потреби цієї технології. Для 74% керівників однією з основних перешкод є одночасне перебування на дорогах транспортних засобів, обладнаних різними рівнями автономних технологій. Вони переконані, що це призведе до серйозних проблем з безпекою.

Споживачі сприймають автономні машини з обережністю, тому що вона не є людиною. Споживачі посилаються на питання довіри, страху і етики як причини, через які їм важко уявити майбутнє безпілотних авто.

І все ж, за результатами дослідження, 94% керівників вважають, що повністю діюча й ефективна політика водіння і правила для автономних транспортних засобів буде встановлена не пізніше 2040 року.

Хто ж буде серед лідерів у галузі електричної мобільності та самохідних технологій автомобілів у 2025 році? Результати опитування показують, що BMW та Tesla залишаться на провідних позиціях, але тенденції свідчать, що OEM-виробники з Китаю складуть їм сильну конкуренцію у сфері інноваційних технологій.

Що ще чекає на нас у майбутньому?

  • регіональні зрушення можуть серйозно вплинути на виробництво в Західній Європі – 74% керівників вважають, що до 2030 року виробництво в Західній Європі складе менше 5%;
  • число роздрібних точок буде значно знижено – більше половини керівників (56%) впевнені у тому, що кількість фізичних роздрібних точок  до 2025 року буде скорочено на 30-50%;
  • 49% респондентів очікують конкуренції між виробниками автомобілів і компаніями ІКТ, а 51% голосують за їхню співпрацю;
  • майже половина (43%) опитаних респондентів демонструють упевненість, що половина власників автомобілів більше не захоче володіти особистим транспортним засобом до 2025 року;
  • стратегія № 1 для успіху – це співпраця з гравцями з конвергентних галузей, що не пов’язані з активами, щоб повністю задіяти потенціал майбутньої екосистеми, яка виходить за рамки продукту  «автомобіль».

Докладніше можна ознайомитися в онлайн-версії або презентації дослідження.

 

 

Author: Прес-служба ФРА
REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws